07 Jul
07Jul

ככל הנראה האתגר הגדול ביותר של חרדה הוא שאנחנ ולא בדיוק יודעים מה הביצה ומה התרנגולת. אנחנו חיים בעולם של תוצאות. אנחנו רוצים לקבל מענה מהיר, עכשיו, ללא כל שהיות. אנחנו לא רוצים לשמוע אחר כך, לא רוצים להרגיש כי אנחנו עומדים מול אתגר שקשה מאוד לפתור אותו. אבל האמת היא כי כאשר אנחנו מדברים על חרדה חברתית, עלינו לקחת בחשבון לכתחילה כי אנחנו לא ממש יודעים הכל. 

אנחנו אומרים את כל זה כי אנחנו יודעים שאתם נמצאים כעת במצוקה. אולי אתם מחפשים מידע על חרדה חברתית באמצע הלילה, אולי אתם מחפשים מידע על חרדה חברתית פתאום באמצע היום לפני אירוע חשוב במשרד, אנחנו יודעים שאתם נמצאים ברגעים לא קלים ולכן חשוב לנו להגיד כי המידע שנמצא כאן הוא רק חומר רקע. את העבודה האמיתית, פגישה עם אנשי מקצוע, סיוע נפשי, פסיכולוגי, הוליסטי ותרופתי , זה מה שתקבלו אחרי אבחון מלא והתחלה של תהליך. 

כרגע מה שחשוב לדעת הוא שהאופן בו אתם מרגישים הוא לא גזרת גורל. חשוב שתדעו כי אתם יכולים להרגיש טוב יותר. אתם לא צריכים ולא חייבים לדון את עצמכם לחיים שלמים של קושי ותחושה של אובדן שליטה. אתם יכולים לקבל טוב יותר. אתם רק צריכים להחליט שאתם מוכנים לצאת למסע, שאתם מוכנים לתת למי שיכול להיכנס פנימה, לעזור לכם בכלים הטובים ביותר שיש למחקר ולנו להציע. 

כמה מילים על מה זו בכלל חרדה חברתית 

חרדה חברתית היא בראש ובראשונה חוסר הלימה בין מידת היכולת של האדם לתקשר, להיות בקשר, להרגיש אהוב ונאהב, אל מול האופן בו הוא תופס את עצמו. התסכול מכך מובן ומתגבר כאשר אנחנו מדברים על חוויה בה החרדה החברתית מתבטאת לא רק במפגשים פרונטליים, אלא זו ניזונה באופנים מודעים ולא מודעים מהרשתות החברתיות שממלאים נכון לימים אלו כל חלקה טובה. 

קודם כל, עליכם לדעת כי מדובר על אחת החרדות השכיחות ביותר בעולם. חשוב גם שתדעו כי כולם מרגישים לעיתים 'לא מקובלים' לא רצויים, לא אהובים. כאשר אנחנו יוצאים למסע הכולל טיפול מעמיק אנחנו לא מעוניינים לפתור ולהעלים את כל התחושות הקשות מהן אתם סובלים. אנחנו רוצים לעזור לכם לחיות לצידן, מתוך קבלה מלאה שלכם את עצמכם. 

אז איך מטפלים בזה?  

משלבים היום אנחנו יודעים כי 'כל הדרכים מובילות לרומא'. כלומר, אין פעולה אחת ויחידה שיכולה לפתור את כל החוויה כולה ובאותה מידה אין משהו שלא עוזר. כלומר, אנחנו מאמינים כי שילוב של כל האלמנטים, של כל אופני הטיפול ביחד, הוא מה שיאפשר לכם למצוא שקט נפשי גם בטווח הארוך. 

לפני שניכנס לפרטים של כל שיטת טיפול אל תשכחו כי להחלים לוקח זמן. גם לעצם שבורה לוקח שישה שבועות כדי להחלים. הדברים נכון בטח ובטח כאשר אנחנו מדברים על תופעות ריגשיות ונפשיות. אנחנו כאן כדי לתת לכם את הכלים להתמודד, אתם אלו שצריכים להצטייד במינימום של שיפוטיות, מקסימום של קבלה והכלה שלכם את עצמכם. רק על ידי קבלה נוכל להגיע לפתרון. 

טיפול תרופתי כמו גם טיפול לא קונבנציונאלי 

פעמים רבות הטיפול יכלול מענה תרופתי מסוים באמצעות כדורים נוגדי דיכאון ומפחיתי חרדה. זאת לצד טיפולים לא קונבניונאלים שיכולים לכלול טיפול כמו גם שרשרת של טיפולים הוליסטים כמו דיקור סיני, הומאופתיה, רפלקסולוגיה וכיוצא באלו. 


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.